Paviljonų, baldų ir renginių įrangos nuoma

www.liramta.lt

Prekes apžiūrėti, atsiimti, bei už jas susimokėti galima adresu Metalo g. 2, Vilniuje, arba Europos pr. 77, Kaune.

Prekes galima užsisakyti ir internetinėje parduotuvėje adresu www.liramtabaldai.lt, arba susisiekiant su mumis info@liramta.lt, tel. nr. +370 657 46 323 (Vilnius), kaunas@liramta.lt, tel. nr. +370 657 73 441 (Kaunas).

Vilniuje ir Kaune pristatymas yra nemokamas, jeigu pirkinio suma viršija 300 eurų. Kitu atveju yra taikomas fiksuotas 20 eurų pristatymo mokestis. Pristatymas yra vykdomas ir kituose Lietuvos miestuose. Šiuo atveju kaina priklauso nuo svorio ir tūrio. Dėl pristatymo į Kuršių Neriją prašome kreiptis individuliai dėl pristatymo kainos paskaičiavimo.

Baldus pristatome savo transportu arba per DPD kurjerius.

Pristatymo terminas – jei prekę turime sandėlyje, pristatysime per 2-3 darbo dienas po apmokėjimo arba pagal susitarimą, jei prekės sandėlyje neturime.

Kadangi prekybą vykdome ir fizinėse parduotuvėse, likučiai el. parduotuvėje gali būti netikslūs, jei prekės likutis 1 vnt. arba abejojate dėl to ar tikrai turėsime Jūsų norimą prekę ar jos kiekį, prašome susisiekti vienu iš nurodytų el. paštų ir patikslinsime.

Prieš baldų pristatymą visada susisiekiame su klientu ir suderiname pristatymo laiką. Prekių pristatymas įprastai vykdomas darbo dienomis. Tačiau suderinus pristatymo sąlygas individualiai, gali būti vykdomas ir savaitgaliais.

Prekių užnešimo paslauga taikoma susitarus iš anksto.

Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes patikrinkite prekių būklę bei pasirašykite perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote prekių išorinės išvaizdos pažeidimus ar prekių komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente. Jei pažeidimus ir kitus neatitikimus pastebėjote vėliau praneškite mums aukščiau nurodytais kontaktais.

Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo paraiškoje nurodyti prekių pristatymo vietą , elektroninio pašto adresą ir telefono ryšio numerį. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo paraiškoje nurodyti prekių pristatymo būdą. Prekių aprašyme dažniausiai nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t.y. kai užsakymas patikrinamas apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus nedelsiant informuosime elektroniniu paštu. Gavus prekes į sandėlį nedelsiant su Jumis susisieksime ir suderinsime pristatymo laikus.